Caroline Danielsson

Dansbandskampen

Det första jag och Weronica gjorde igår var att köra fel.
Haha vi hann inte ens komma ut ur Lidköping innan vi
valde fel väg i rondellen! :) Men vi hitta allt tillrätta!
Och resan dit gick bra, det började snöa efter ett tag..
Och jag blev som ett barn... Tvinga weronica att stanna
för jag ville ut i snön! Jätte mysigt :)

Kom fram till hotellet vid halv 6 och började fixa i ordning
oss på direkten... Som tur var slapp vi stå i kön för det
var den absolute längsta kön jag sett i hela mitt liv!!
Hotellet och "dans" hallen låg 3 meter ifrån varandra. Gött!
Käka lite när vi kom in sen var det dags för att lyssna
på musiken ! Jag hade jätte trevlig hela kvällen..

Var med Weronica, Johanna och hennes kompis..
Satt även en liten stund med Mats och Magnus
bakom scenen! Sen var det ju dags för scotts att
spela, då dansade vi ytterligare en liten stund.. Sen gick
vi över till schlagerbaren på hotellet :) Ni missade väll inte
att min kära man var med i tv rutan :)
Haha, han är för söt alltså! När henke hade packat klart och
tjatat lite med alla en stund så kom även han..
Vi satt på Johannas hotell rum och tjatade ett bra tag.
Sen gick vi in på vårat rum och total däckade :)


Idag sov vi länge. Ganska länge :)
Gick ner i lobbyn käkade pizza och nu sitter vi
i bussen på vägen hem.. Skönt att komma hem!
Bilder får ni när jag fått tag på Weronica som har alla bilder.
Som vanligt har jag ingen kamera! :) Hehe...
Hörs sen!

P&K



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback