Caroline Danielsson

9/12

Hej

Igår var jag och Henke i skövde igen..
Jag avfärgade håret igen och la i en brun
toning... Jag tycker personligen inte att det syns
att jag färgat det.. Lite grå känner jag mig...
Men det är det jag får stå ut med för att nå
slut-resultatet senare :)





Sen klippte sig henke med och han
blev som valigt gorgeous ;)



När vi var klara med håret så hade johanna så snällt
lånat dit några klänningar som jag testade... Och jag blev
kär i varenda klänning, men hittade en som det tillslut blev.
Vi ska ju på Svenska Hjältar galan på måndag i Stockholm.
Jag är så nervös, men det kommer nog gå jätte bra :)

Snälla snälla Johanna hjälpte mig med så mycket igår!

När vi var klara med allt efter ett par timmar gick vi över till
Harrys och åt mat och drack ett glas vin
(så klart inte henke som körde) och hade det trevligt :)
Anledningen till att det inte kommer några bilder
på mig eller Johanna där ifrån är därför att hur många kort
vi än tog och i vilken av alla vinkar vi testa och med/utan blixt
så blev vi så sjuk fula!!! Som jag skrattade :) Att det ska vara
svårt att fasta på ett enda kort... Men jaha ja tur är väll
att Henke ställer upp som modell då :)



Kram

(alla bilder är lånade från johannas blogg)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback