Caroline Danielsson

En dag på sjön











Japp nu är jag hemma igen..
Så sjukt trött är jag igentligen men jag funderar allt
på att lägga mig och blunda en stund innan Ida ska komma
förbi en sväng innan jobbet :)

Haha och gissa vad jag har gjort mitt j*vla klant?
Eftersom jag jobbar natt va så var jag hyffsat trött när
vi väl kom ut på sjön så jag råkade somna lite...
På sidan med bikinitrosorna på sniskan!!!!
Så nu är halva skinkan helt brännd medans den andra är vit
som fucking snö!!! Hur puckad får man bli...?
Så i morgon får det bli att sola solarium..

Åh nu är inte baby hemma heller.. tråkigt!
Men han kommer ju hem i natt/morgon bitti igen..
Längtar redan för sen har vi hela fredagen ihop :)

P&K



weronica

Ja, men det låter kanon! Kan vi ju käka där eller? Åh, jag måste oxå sola. Känns ju sådär att vara instängd på jobbet när alla andra blir bruna. Haha.

2009-08-06 / 18:19:18
BLOGG: http://weronicat.blogg.se/
Carro

Du är så bra Carro (Y)

2009-08-06 / 21:14:48
BLOGG: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback