Caroline Danielsson

Mätt och belåten

Jag är så mätt! Vi har precis käkat Tacos ! As gött ju!
Igår så var vi och spelade mini golf..
Och för er som undrar hur det gick ka jag tala om att
jag vann storslaget (lr inte) HAHA..


Sen när vi kom hem på kvällningen drog vi och sprang spåret igen..
Fast ett annat denna gången.. Men det var jobbigt det med ska ni veta..





Idag har jag vart framme på staden med Nadia och handlat lite smått på
Gina för jag fick en massa presentkort där när jag fyllde år...
Men som vanligt när man för en gångs skull kanb handla har dom inte
så mycket roligt...  Sen ringde mamma för att berätta en sak, Hm ja ni
kan ju få se sjäva, ni som lyckats missa det!





Ja men det här var väll trevligt :)
Ska jag va ärliga så har jag vart super nervös över
vad som skulle komma, men tyckte allt det var okej ändå.
Att han är min första kille är ju kanske inte sant men!
Haha saker å ting tolkas väll olika tydligen!






Jeanette

Kul att du kom med i tidningen, men oxå så allt som skrivs i tidningarna e ju inte heller sanna, så får hoppas att det inte kommer att stå något dumt om er nu bara.. :)

2009-08-24 / 23:10:13
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/
Lisa Eriksson

Hej där!

Ny läsare här :)

Jag tycker det är fantastiskt att Henrik har hittat någon.

Man får som sagt hoppas att det inte kommer skrivas något dumt om er.

Ni är så fina tillsammans :)



Tacos är skitgott!



Kram från Lisa!

2009-08-25 / 16:44:49
BLOGG: http://barntillgud.blogg.se/
Carro

Det var gulligt i tidningen i alla fall! :)

2009-08-25 / 18:57:01
BLOGG: http://www.CarrosFoto.se
Tess

Fina ni var i tidningen =) Tänk på vad många som är avensjuk på dig, hehe =) Kram

2009-08-25 / 21:33:00
SANNA ldkp

nöjjd nu va carro?? hihiih planerade du detta?

2009-08-25 / 21:46:23
Sandra

Ser att jag fastnade på ett kort i lördags =)

Fina ihop är ni så, skit i vad som skrivs, ni vet ju bäst vad som är sant !!

Kram

2009-08-25 / 22:07:36
BLOGG: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback