Caroline Danielsson

Klart jag har snott denna listan

20 saker ni inte visste om moi


Jag har insett att min senaste kyss: Var underbar
Jag pratar: För mycket
Jag avskyr när folk: Inte står för vad dom säger
Min bästa vän är: Fler än en
Min första vän heter: Min allra första hette Elina
Kärlek är: Det bästa när det är bra
När jag borstar tänderna: Så fylls min mun med skum på en sek
När jag lagar mat: Smakar det as bra
Jag tänder på: Lagom muskelösa män ;)

Jag är rädd för: Spindlar
Den värsta känslan är: När något hemskt händer någon nära
Den bästa känslan är: att vara lyckligt kär
Jag är bäst på: jävligt mycket
Jag är sämst på: jävligt lite
Om jag va ett djur skulle jag vara: Lejon
Min mobiltelefon är: jag inte fulländad utan
När jag vaknar på morgonen: Vill jag ligga lite längre
Just nu tänker jag på att: Att det är dags att hoppa in i duschen
Bebisar är: Oftast super duper söta!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback