Caroline Danielsson

Typiskt

Jag har ju glömt att berätta två saker för er som gjort mig så arg:

  • Min fina namn "skylt" ni vet som jag satte upp på
    brevlådan, den är det någon liten *,%#=/¤" som
    har vart och dratt bort. Varför gör man så? Hm
    tror dom att jag ska ta mitt pick och pack och
    flytta nu eller? Nej nej, min lösning på detta
    var helt enkelt att jag skrivit ut en hel HÖG me
    nya på jobbet. Shiii fick ni/du.
  • Min nya kamera är trasig. Jag vet att det är mitt 
    egna fel, men hallå?! Den va ju faktiskt nästan
    helt ny. Jag är så ledsen för det.
    Och jag har då inte råd att köpa en ny än på ett
    tag. Så det får bli gamla bilder nu då, eller
    så får jag ta den gamla vardelösa kameran där
    man får gissa sig fram till vad bilden ska
    föreställa!!!


från du vet vem

hihi

2009-08-31 / 17:59:08
Charlotte

Grrrrr Ush hur f####n kan man göra så mot någon annan??

Blir så trött på människor som bara vill förstöra!

Hoppas ditt namn snart kommer upp på brevlådan igen. Ett litet tips gör en större skylt & limma fast den hihihih

2009-08-31 / 21:20:06
BLOGG: http://tegenmark.blogg.se/
Kim

men fan va barnsligt! Det bästa är nog typ att inte bry sig, så tröttnar människan väl snart ;)

2009-09-01 / 14:19:37
BLOGG: http://kimnivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback