Caroline Danielsson

Tandläkaren

Ja idag har jag vart hos tandläkaren... Det gick faktiskt hyffsat v´bra,
trotts min tandläkar skräck!

Nu ska vi käka nått sen ska vi på lite kalas ute på Marina..
Både för mormor som fyller i dag om för mig i morgon!
Sen blir det nog hem och ta det lugnt ikväll...
Kanske fruktsallad ikvälöl igen, vi är mästare på det:

Och efter vi sprang igår,
TRÄNINGSVÄRK.
Jag kan typ inte gå!



Anonym

vart är de ni bor förresten? (fattar om du inte vill säga exakt för alla galna småbrudar som säkert läser din blogg.) jag och maria sitter nämligen och diskuterar om vart det är :P hon är helt säker på att det är typ där tikkanen bodde förut. kram haggart

2009-08-21 / 18:12:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback