Caroline Danielsson

Sommarkrysset klockan 20:00

Hej

Det börjar bli lite skrämmande att det är så många av er som läser.. Eller många och många, för mig är ni super många i alla fall... Lite läskigt, men skit kul! Detta kommer väll med både gott och ont antar jag.. Hoppas på att ni är goda som läser i alla fall.. HAHA...Ska hoppa in i duschen nu och sen hem till min syster Tess för dom ska ha fest! Det kommer bli mycket trevligt...Hoppas på att det blir sing star då ska jag äga dom alla... Slutar oftast med att jag och min syrra sitter och bara tävlar mot varandra.. Och eftersom vi är lika dåliga förlorare båda två så får vi se hur det slutar! Hehe...

Ikväll så är ju min Henkepenke med i Tv med.. Sommarkrysset klockan 20:00 så det får vi ju inte missa.. Dom kommer vara så duktiga så! Sen efter det har dom äntligen semester.. Äntligen säger jag! Tror faan att jag har längtat mer efter hans semester än han själv... HAHA!!! Ne dags att sluta babbla och in too the shower !

P&K





tessan

Hej Carro ja jag e god iallafall!! Önskar er båda lycka till tillsammans ni e super söta!//Tessan

2009-08-15 / 15:56:26
Susanne

Hej! Vi är nog övervägande snälla som läser din blogg. Det är nog många som skall kolla Scotts och Carro´s fan club ikväll på Tv:n. Skoj!!Ha en trevlig fest kväll själv. /Suss

2009-08-15 / 16:08:46
Jeanette

Jag är en god läsare :)

Hoppas du får en trevlig kväll

2009-08-15 / 16:33:49
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/
Annika

jag är snäll i alla fall har ingen Anledning att vara otrevlig. jag tror de flesta är snälla men rötägg finns överallt han en trevlig kväll / Annika

2009-08-15 / 16:47:02
ida

tack för en trevlig kväll igår och ha så kul ikväll:) kram

2009-08-15 / 17:45:11
Tess

Jag är en god läsare. Grattis till dig och Henrik eller vad man säger =)

2009-08-15 / 19:16:37
Monica

Lycka till ni båda. Är man ond på någon som är lycklig är man avundsjuk anser jag. Ha det så jättebra på semestern och var rädda om varandra.

Njut av varje ögonblick.

Kram/Monica

2009-08-16 / 03:44:30
Jeanette

Jag är oxå en god läsare. Grattis till er!

Du verkar vara en mysig tjej :).

2009-08-16 / 09:22:34
BLOGG: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Frida

Heej Carro!!

Ska börja med att skriva hur söta mi är ihop...är så himla glad för eran skull!!

Önskar ett all lycka till av hela mitt hjärta!!

Jag var ju bara tvungen att gå in och kolla på din fina blogg med.

Läset scotts Fanzone typ varje dag!!

Sköt om dig nu och hoppas att du Henke får en mysig semester tillsammans nu när han ska vara ledig!!

Kram kram Frida fr Norrk.

2009-08-16 / 10:48:32
Ickaa

Ja jag är snäll haha.. Förstår inte varför man ska vara otrevlig..Om folk är det så handlar det ju ändå bara om avundsjuka.. Du och Henke är skit söta ihop och jag är glad för er skull :)

2009-08-16 / 13:02:06
BLOGG: http://ickaa.blogg.se/
Tessan

Oj de finns normala människor som läser min systers blogg de va som fasen..Tack till er!!!Älskar min Lilla syster över allt och vill slippa se alla löjliga kommentarer.Låt dom få leva sitt liv!!!!!Pusss Tessan

2009-08-17 / 14:46:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback