Caroline Danielsson

Min födelsedag!

Tja!

Igår fyllde jag ju som sagt år då va! :)
Vaknade och fick frukost på sängen av min baby.
Och paket! Jätte mysigt var det! Sen kom Niklas och Nadia
förbi en sväng så fick jag presenter av dom med :) Så söta..
Efter det åkte vi hem till pappa som hade inflyttningsfest/kräftskiva..





Efter vi vart hos Pappa kom Tess och körde oss hem till
Niklas pappa där fick vi ännu mer mat.. Men det va gött!
Efter det mötte vi upp Malin och sen drog vi till campingen.
Där hade vi det mycket trevligt..
Fast Niklas ska ju vara så pinsam och tvinga alla till
att sjunga jag må hon leva.. Men det var sött.. :)






Sen gick vi hem åt natt mackor,
gick och la oss och bara myste!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback