Caroline Danielsson

Jobbar extra

Japp jag blev inringd av jobbet förut. Så nu är jag här, men jag ska bara jobba till klockan 22.00 sen ska jag hem å dra täcket över huvudet. Det har vart en jobbig helg... Å tack till söta er för alla snälla kommentarer. Och till er andra som skriver kan jag inte bry mig mindre:) sen har jag ingen dator längre heller:( den har råkat ut för en olycka, men i morgon ska jag få en ny. Punkt slut... :) hörs sen. P


Carro

Carro, jag hoppas inte folk är elaka pågrund av att du är tillsammans med Henke! Jag blir så jävla arg på de som anklagar dig för att vara tillsammans med han för att han är känd och sånt skit. men snälla, Carro, bry dig inte om det. Det enda de har problem med är ju att DOM vill ha honom just för att han är känd. Du vet, som man känner sig själv så känner man andra...



Jag tycker du är en så underbar människa. Du är fantastisk. Du och Henke passar perfkt ihop och jag hoppas och tror att ni kommer leva lyckliga länge!



Du är grym, Carro! Glöm inte det!!

2009-08-16 / 21:27:31
BLOGG: http://scottsfanzone.blogg.se/
Tess

kan bara hålla med skiiiittt i alla andra Det är du och Henke punkt slut =) Du ska absolut inte bry dej om vad alla tjejer skriver och tycker ..



Glömde nästan skriva att det e en mycket fin blogg du har rolig att läsa =)

Hoppas allt e bra med dej .

2009-08-16 / 22:43:14
Charlotte

Bryr dig inte om dom elaka människorna Carrro.

Ända anledningen till att dom är så är för att du har något som dom vill ha Henrik!

Sen ser du bra ut & är säkert jätte gullig & snäll med!

Näää bryr dig inte om dom det är dom inte värda!

Jag önskar dig & Henrik all lycka & ha en underbar semster tillsammans.

2009-08-17 / 12:44:15
BLOGG: http://tegenmark.blogg.se/
Kim

Jag gillar din blogg, bara så du vet ;)

2009-08-17 / 17:47:35
BLOGG: http://kimnivet.bloggspace.se
Jeanette

sv: Ja, vi hade det jätte trevligt..

tackar så mycket :)

2009-08-17 / 18:17:48
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback