Caroline Danielsson

Jag lyckades :) höhö

God för middag mina vänner

Nu ska jag strax bege mig ut på vänern :)
UNderbart skönt väder och jag måste ju passa på!
Ikväll är det jobb igen!

Igår fick jag (kors i taket) med mig Henke till Campingen..
Gick dit och satt och prata med folk..
Niklas och David var även med! Mycket trevligt!
Efter det beställde vi taxi och åkte til Stadt..
Jag fick verkligen med folkskygge HankPank dit.. :)
Hehe, jag hade det jätte trevligt.. Och vi satt på
uteserveringen mesta dels av kvällen!
Så klart, glömde jag kameran hemma :(


Tess, Tommy och Amber var precis här med!
Och Tess hade köpt en knall rosa ADIDAS tröja till
mig i Turkiet.. Den är as het! Ni ska få se sen!
Men nu måste jag fixa till mig, Ska ju som sagt dra strax!

P&K


Jeanette

Åhh, Är det den med lila ränder? Adidas tröjan menar jag då.. :)

2009-08-08 / 14:39:22
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback