Caroline Danielsson

Hurtiga familjen

Hej alla :)

Idag så åkte vi till råda för att springa spåret..
Nu är det dags att ta tag i det där med träning tänkte jag..
Bra för ryggen med? Sprang i alla fall och jag höll på att dö
av utmatning.. Fy attans vilken dålig kondis jag har!

Dags att sluta röka!!!!
I alla fall när vi kom hem skulle jag köra nått pass vi hade på
video.. Mmm det gick bra, jag har så ont i benen så jag kommer
inte kunna gå i morgon.. Nästa gång blir det nog till att inte
springa samma dag man ska träna annat! :)

Nu så ska vi duscha för sen så kommer hans pappa och systrar
hit och ska fika... ! Det blir nog trevligt det.. Hörs sen igen!

P&K



michelle

bor ni ihop nu ? grattis! :) :)

2009-08-20 / 20:17:10
BLOGG: http://babilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback