Caroline Danielsson

Göteborg :)











Ja igår då så åkte jag med Niklas till Göteborg...
Kom dit så tidigt så jag hann med att gå en sväng i 5:an huset.
Var ju tvungen att köpa en ny väska eftersom Niklas och Claes
utan att betätta det körde över min väska så det blev feta hålet :)

Efter det gick vi och lyssnade på grabbarna grus när dom spelade.
Och tydligen hade det vart jätte bra med folk. Bara en sån som jag
som kan undgå att det är det! HAHA..
Sen i alla fall stannade jag kvar när dom va klara och
gick in i bussen och la mig och sov!
Vaknade å käka världens äckligaste kaka och
smörgås.. Sen sov jag igen! :)

Och hör nu på det här.. När vi äntligen kommer
 in till stan och alla vill hem.
Då PAJJAR buss j*veln! Mitt i gatan precis utanför statiol..
Och där blev vi ståendes i säkert 3 timmar innan dom kom för
att fixa den.. Men det gjorde mig inget för alla var så över trötta
så jag skratta så det rann tårar! HAHA!
Det var min gårdag i alla fall!



Emilie Svensson

Men va har jag gjort nu då?

2009-08-12 / 17:06:53
BLOGG: http://emiliesvensson.blogg.se/
Carro

Herrejesus. haha. Roooliga bilder. som attan! vad varew för fel på busssaten? XD hahaha.

roooliiiigt. Förlåt. men bilderna säger att ni var rätt trötta.



kram, Carro!

2009-08-12 / 17:15:53
BLOGG: http://carrosfoto.se
Carro

jaa! Jag fick mailen! TACK! Du är guld, Carro! Kolla in Fanzone!

Kommer du till Sommarkrysset? :)

2009-08-12 / 22:01:51
BLOGG: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback