Caroline Danielsson

En lista i bilder

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut?
Japp, mitt hår.


- Dog någon som stod dig nära?
Nej



- Vilka länder besökte du?
Inte ett enda


- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
Värme och SOL SOL SOL


- Vad från sommaren 2009 kommer du att minnas?
Min födelsedag, Liseberg m.m.




- Största misstaget?
Jag gör inga misstag

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Öh a typ så mycket :)

- Bästa köpet?
Det sista ni vet jackan och klänningen

- Vad spenderade du mest pengar på?
Andra

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
bilderna får visa



- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?




- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
När jag var glad var jag gladare när jag var nere var jag ledsnare

- Vad önskar du att du gjort mer?
Vart ute

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit

- Hur tillbringade du midsommarafton?
Familjer


- Blev du kär i sommar?
Det var ju innan sommaren


- Hur många förhållanden?
1

- Favoritprogram på tv?
Paris Hilton new Bff


- Bästa boken du läste i sommar?
Ingen :S

- Något du önskade och fick?
Jobb

- Något du önskade dig men inte fick?
En miljon

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Vädret !!!

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
jag jag jag


- Vad fick dig att må bra?
Familj vänner och så henke då :)


- Vem saknade du?
Min farmor ibland

- Sommarens sötaste?
Amber


- Sommarens hetaste?


- Sommarens största kärlek?


- Sommarens besvikelse?
Vädret

- Sommarens bästa?
Massvis

- Sommarens snällaste?





Stulen av en Tjej som heter Lisa :)


Lisa Eriksson

Det låter fint.

Du får sno vad du vill :)

Hihi*

Kramkram!

2009-08-31 / 21:59:44
BLOGG: http://barntillgud.blogg.se/
jeanette

Håller med om att låtarna är sommar 2009 :)

2009-09-01 / 00:42:40
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback