Caroline Danielsson

En dag på Liseberg

Ja igår var vi ju som sagt på Liseberg..
Och vi hade det så super mysigt så!
Det första vi gjorde när vi kom dit var att åka
Lisebergsbanan så klart! Hihi och den tröttnar man ju aldrig på!
Efter det gick vi runt och titta lite, spelade på lite choklad hjul m.m.

Och vi vnn faktiskt en plopp en vanlig liten polpp och en daim påse..
Sen körde vi den med att man kastar tärningar så kan man vinna
nån grej.. Och visst vann vi stjärn vinsten.. En anka. HAHA.. Så den
gick vi och släpade på hela dagen. Men ni ska veta vad man kan
underhålla sig med en anka!


Henke var inte sen med att spela spel!




Jag & Henke och våran ankunge :)


Balder


Henke


Jag


Vi och sen henke som moffar våfflor





Så nu hinner eller orkar jag inte lägga in fler :)
Hoppas detta får duga..

P&K



Lisa Eriksson

Gött att ni hade det bra!

:) kramkram

2009-08-28 / 16:18:40
BLOGG: http://barntillgud.blogg.se/
Jeanette

åh, vad kul.. Ja dit måste jag någon gång.. Kanske ska passa på att åka dit nu när jag ska till jönköping :) Vet du när dom stänger för i år?

2009-08-28 / 17:07:47
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/
Weronica

Hello Carro! Trevligt ni verkar ha haft det. Visst har det vart skönt att ha dem hemma så länge? Men nu e det slut på det, så då får vi ta den där fikan snart!Kraam

2009-08-28 / 18:30:07
BLOGG: http://weronicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback