Caroline Danielsson

Dagen idag!

Hej

Sitter här å blegar! Funderar på att plocka i ordning lite
nu medans hankpank inte är hemma! Looks like shit här :)
Idag har vi vart framme på staden en sväng hann med att ta
en fika med, men nu åkte han till Skövde för att klippa sig..
De behövs vill jag lova.. Haha ni ska allt få se en bild på hur
super söt han är i håret nu!



Haha och den här kommer jag få stryk för att jag lägger upp men
det är det faan värt! Moahaha!!!!



Haha jaja söt som en nöt andå :)
Malin ska komma förbi sen med!
Det va ju ett bra tag sen vi sågs nu! Det ska bli trevligt!
Ne nu ska jag fixa å trixa lite...




P&K



Carro

MOOHAHAHA! På honom bara, ut med ful-bilder. De värsta är väl att han är ju söt på den där understa bilden med. Haha, hur gör karln?



Hälsa "WHOOPPAA!" till Henke... Hm.



När får vi se sötbilder på dig då Carro? ;)

2009-08-04 / 18:36:10
BLOGG: http://www.carrosfoto.se
Sess

hehe då får vi se hur han blev när han e klippt då om han ställer upp på de =)

fin blogg oxå hoppas allt e bra annars med dej

2009-08-04 / 18:53:06
Carro

HAHAH! OKEJ! Go for it! Fulaste bilden! De ska bli spännande!!

2009-08-04 / 19:41:03
BLOGG: http://www.carrosfoto.se
malin

VI MÅSTE SES IMORGON! RING MIG PRICK KLOCKAN 19:10 ! =) Looove you babe <3

2009-08-04 / 21:40:23
BLOGG: http://malinlindblom.blogg.se/
Susanne

Den bilden kommer antagligen att stå dig dyrt. DU kommer att få tvätta och putsa på bilen i över en månad( varje vecka) Men det kanske det kan vara värt?? hahaha. / Suss

2009-08-04 / 21:42:01

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback