Caroline Danielsson

Halloj!

Hej på er :) Hur mås det? Här har vi haft kanonväder i 2 dagar så jag och hjärtat har röjt i trädgården. Och herregud vilken skillnad det blev.. Så tjusigt kommer det att bli när det är klart.. Annars i helgen har vi vart och tittat på systerdotter som spelat klassfotboll. Så duktiga dom små :) Senare den dagen kom alla hem till oss så körde vi en grillkväll. Lär bli en hel del fler i sommar.. 
 
Imorgon ska jag upp super tidigt, för att jag ska träna 08:15 imorgon bitti. Hur ska jag palla, haha.  Bara att bita ihop antar jag.. Det sega kommer väll bli att jobba direkt efter. Men de ska bli skönt och hoppas att jag komme igång med träningen nu igen :) Hade bäst! Puss på er!
 
gammal bild!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback