Caroline Danielsson

så seeeg

Varför är jag alltid segast i hela världen? Om en timma ska jag vara hemma hos Nadia, jag har inte ens duschat än. Haha så så så himla typiskt mig. Vi ska i alla fall sitta några tjejer hemma hos Nadia och grilla och sedan vidare ut till måndaxklubben. Jobbar imorgon så kanske inte ska supa skallen av mig men känner på mig att detta kommer bli en toppenkväll! 
 
Nästa onsdag åker vi ju utomlands med, längtar så himla mycket =)
Nej nu måste jag dra mig. Hade bäst! Puss
 
 
 
bild från barcelona
 


pernilla

Hoppas att du får ikväll:-D. Lyckos dig som ska utomlands..inte ett dugg avundsjuk ne då hehe..

Kram på dig;-)

2013-07-09 / 21:15:54
BLOGG: http://nillas-blogsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback