Caroline Danielsson

F*NS J**LA SKIT

Villa förlorade och gick där med miste om finalplatsen. Alltså jag vet inte om man kan förstå hur besviken jag är, jag med många andra. Jag jobbar liksom i restaurang Villa jag träffar grabbarna grus i laget varje dag. Jobbar alla hemma matcher, åker på en del borta med! Jag hejar på villa. Jag är inte sportintreserad i vanliga fall men nun har jag blivit hjärntvättad.. Villa och Leksand! 
 
Så jävla surt att det är slut! Det är finalen man gått och väntat på hela säsongen. (idiotiskt att ta ut det i förskott, men så bra är dom) Jaja vad ska man göra. =( Imorgon ska jag och babe åka på leksand, hoppa det går bättre för dom! 
 
 
Idag efter jobbet åkte jag och hämta upp min fina lillasyster och åkte hem till kära mamma. Hon bjöd på min favorit mat och vi satt i köket och prata en massa, vi tre! Saknar att vi inte gör det oftare, men det ska de bli ändring på nu.. Har man inte tid då tar man sig tid ändå, punkt, =) Nu sitter jag i soffan och slappar, ska upp tidigt imorgon. Puss hoppas allt är bra med er"
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback