Caroline Danielsson

Våren är här :)

Gud vad skönt väder det är idag.. Malin kom och hämtade mig hemma imorse så åkte vi till Falköping för jag skulle dit på en grej ;) som gick bra med för den delen.. Skönt att ha det avklarat..

Sen drog vi in till stan och käka frukost på Henrys! Kikade lite på stan som slutade med att jag köpte en grymt snygg plånbok.. Sen efter stan hem till Malin och har suttit ute i solen och druckit kaffe.. Snart ska jag till jobbet och servera lite.. Pics, på Malins fina djur!





Igår då, jag och Sofia drog på ett box-pass.. Haha det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv.. Och idag då.. Jag har sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig.. Shit vad värk jag har, helt galet..



pernilla

Vackra djur:-) Kram

2012-03-10 / 14:40:50
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback