Caroline Danielsson

iPhone 3

God kväll! Idag har jag vart ledig.. Dagen började med lite plock här hemma sen kom syster yster och hämta mig halv tio.. Åkte hem till dom och käkade frukost.. Satt vid köksbordet och skvallra lite och fick titta igenom deras Thailand bilder, inte nått avundsjuk neråå :) sen åkte vi vidare till stan, jag Tess och amber. Tog en fika och strosa lite.. Åkte även och lämna in min telefon igen.. Var ju typ mer fel på den än innan jag lämna in den när jag fick tillbaka den förra gången.. Så nu har jag en lånetelefon, tacka Gud ingen Nokia 3310 utan en iPhone 3. Men den är rätt seg å dålig faktiskt.. Var även ute hos morfar och hälsa på en stund, min söta morfar.. :) Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Och till er som kommenterat så svarar jag er imorgon.. Puss och god natt!


Malin Westman

Hejsan!

För ett tag sen så gjorde vi ett bloglovin byte och nu undrar jag om du fortfarande följer mig där! Jag undrar för att det har minskat lite dom senaste veckorna :) Så om du har kvar mig där, så gilla ett inlägg + lämna en liten kommentar!

Kramar

2012-02-16 / 08:39:53
BLOGG: http://malinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback