Caroline Danielsson

Både ha kakan och äta den?

God morgon tänkte jag nästan skriva. Men jag har faktiskt vart vaken sen 8:00 i morse.. Åkte förbi jobbet en sväng sen hem igen för att slappa och titta på tv :) Är ledig från lunchen idag så jag ska slappa tusen innan jag får åka dit och jobba kväll i stället :)
Någon undrade om inte jag och Henke ses längre? Det gör vi, men inte alls ofta.. Hämtar min post och tar en kaffe ibland.. Vi är absolut kompisar och så men det kan vara lite svårt att gå från förhållande till vän direkt.. Så man får ta det lugnt.. Onödigt att göra det jobbigare än vad det redan är! Så nu fick du svar på den frågan :)
Igår efter jobbt så fick jag ju äntligen umgås med Nadia och Malin! Mina fina fina vänner.. Och vi gjorde igentligen ingenting.. Satt och prata och skratta en massa.. Och gud vad det beehövdes i mitt liv kände jag! Som jag uppskattar och älskar att jag alltid har dom vid min sida.. :) Puss till er! Sen hann jag till och med måla naglarna igår. Och hur töntigt det än låter så älskar jag att pyssla med sånt och det har jag inte haft tid för de senaste månaderna, men så igår så :) Haha! Ne nu ska jag slappa vidare! PUSS TILL ER FINA LÄSARE


gammal pic


Nadia

Puss på dig med min kära :) <3

2011-11-09 / 14:00:39
BLOGG: http://nadiasvensk.blogg.se/
Lina

Hur är du som person nu? När du gick på gymnasiet minns jag att du bråkade och mobbade folk. Har du slutat med det nu?

2011-11-09 / 15:19:40
Lisa

Håller helt med dig Carro att det är lite svårt att gå från förhållande till vän direkt men man får gå lugnt fram som du säger.. Jag har själv varit där så jag vet..

Jag älskar din blogg Caroline.

ta väl hand om dig och dina katter.

varma kramar från lisa

2011-11-09 / 19:51:09
Carro

Hej Lisa!



Min avsikt har aldrig varit att mobba någon, om jag gjort det ber jag om ursäkt.. För hoppningsvis har jag växt upp nu.. Och är en trevligare person :) kram Carro

2011-11-09 / 20:03:52
BLOGG: http://cada.blogg.se/
weronica

Skönt att du kämpar på vännen! När ska du flytta? Då tänker jag bjuda in mig själv så vi kan ta den där fikan nångång! Men som du säger, man har ju inte ens tid att måla naglarna fasen. Haha, dagarna bara försvinner! Kraam

2011-11-09 / 21:06:36
BLOGG: http://weronicat.blogg.se/
Lisa

hej Carro :



Detta inlägg var väl riktat till Lina..

Jag menar detta inlägg : "Min avsikt har aldrig varit att mobba någon, om jag gjort det ber jag om ursäkt.. För hoppningsvis har jag växt upp nu.. Och är en trevligare person :) kram Carro "



för du skrev till Lisa men du menar till Lina..



Jag tar ej illa vid mig



kram lisa

2011-11-10 / 17:33:14
Peter

Ska du inte fixa en ny header snart utan Henke?

2011-11-12 / 19:40:57

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback