Caroline Danielsson

2011-07-08

God morgon på er alla pigga.. Det är annat än vad jag är kan man säga, haha. Fan vad trött jag är just nu.. Igår blev det ingen bloggning. Fanns ingen tid.. Och under dagen skulle jag tippa på att det inte kommer massa inlägg heller.. Det är ju idag det är första riktiga diggiloo :) Igår var det bara ett genrep!

Läste på Nadias blogg att min katt sitter i ett hörn och morrar hemma hos dom.. Jag får faktiskt ont i hjärtat på riktigt Min lilla, saknar henne mer än henke. Haha skojjar bara. Saknar dom båda så klart! SKa i alla fall busa ihjäl mig med Lexii när jag kommer hem så hon förlåter mig för jag lämnat henne en hela vecka! Nu ska jag göra i ordning mig och börja jobba! Hörs när vi hörs! PUSS





Ida

Hej !

Har en liten fråga till dig, vad jobbar du med? Blev lite nyfiken när jag såg ditt inlägg ^^

Btw tycker du har en sjukt bra blogg :) Ha de gött !

2011-07-23 / 01:01:42
BLOGG: http://peachpeace.blogg.se/
Ida

Tack för svar :) Ja visst va de sjukt !! :o Känns så overkligt :S

Vilka roliga jobb du har, fast diggiloo jobbet verkar ju roligast :)

Ha de bäst ! Kram

2011-07-23 / 01:25:30
BLOGG: http://peachpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback