Caroline Danielsson

Dag 15

Någonting jag ångrar

För ett par år sen var jag med och tävlade i Supermodel of the World. Dom hade några deltävlingar runt om i sverige, och den jag var med i ägde rum i Trollhättan! Av ungefär sexhundra sökande vann jag och gick vidare till finalen i Stockholm. Väl där gick det super bra men jag hamnade inte på prispallen. Hur som helst, till saken jag ångrar:

En av agenturna sa att 3 cm behövdes bort från min lilla rumpa och att jag skulle höra av mig när jag tränat bort det. Jag låg i som fan ett tag men sen när det var en och en halv cm kvar så gav jag upp. Varför vet jag inte, men det är det jag ångrar idag. För i efterhand fick jag reda på att det ev. fanns ett jobb till mig i Shanghai...Bra tänkt där Caroline!   helovetsjävlabajsskit!!!

Lite bilder från då











 




Peter

Du borde söka modelljobb igen. Du har ju inte blivit mindre snygg dom här åren. Snarare tvärtom! Du har verkligen DET!

2011-02-09 / 06:40:34
Veronica

Jag förstår att du ångrar det..

Men 3 centimeter?! Vad fan, skulle du skrapa bord benen du har kvar på röven då eller?!



Aja, jag förstår som sagt att du ångrar det, men 3 cm låter väldigt mycket på den lilla kropp du hade/har!



Puss på re!

2011-02-09 / 09:02:05
BLOGG: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Maria

Håller med att 3 cm låter väldigt mycket för du ser ju inte så jäkla stor ut. Men försök igen! :)

Lycka till!

2011-02-10 / 22:31:17
BLOGG: http://svenssonsmaria.blogg.se/
ia

Jag trodde du skulle skriva att du ångrade att du ens började försöka träna bort rumpan. Helt sjukt ju att man ska behöva vara så smal för att få bli modell! För gör du dig av med mer av din kropp så skulle det inte se friskt ut, den är fin som den är! Och en sak till bara :) Tänk på att du nog har många unga tjejer som läser din blogg pga att de är lite småförtjusta i henrik, inte bra för dem att läsa.

2011-02-12 / 13:31:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback