Caroline Danielsson

Back on Track

Så nu är jag med i matchen igen :)

Vad gör ni för något kul? Idag har jag bara tagit det lugnt tränat en sväng och nu sitter jag här, känner mig nästan lite små krasslig. Får fan inte bli sjuk nu.. Försöker komma ihåg vad jag gjort det senaste då jag inte kunnat skriva..

Hm ja just det ja, i lördags var det lite fest.. Jag malin, nadia och mickaela.. Jag hade så sjukt kul, och jag spenderade hela kvällen med att gå omkring och vara kär i mina fina vänner! Kan inte förklara vad dom betyder för mig ♥

Sen har jag jobbat, Torsdag, Lördag, Söndag.. Har fått jobba lite extra i Villa Resturangen. Och jag älskar det. Har haft så kul  dom senaste dagarna :) Hoppas på att få jobba lite mer där :) Så nu har man nästan lärt sig lite om bandy med, haha sportnörd som jag är..

Sen var ju Tidningen Kattliv här i förra veckan med och tog lite kort och så på Lexii :) Haha she´s gonna be a celeb now! Närå, skämtåsido hon betedde sig inte ok alltså.. Men det var inte hennes fel, min lilla underbara kissemiss var kåt! Det kändes som det enda som fastna på kort var hennes röv, haha!

 

Just de ja, försökte knåpa ihop något om operationen som någon av er ville

att jag skulle skriva om, dock var det jävligt svårt. Så om du vill skriva

mer exakt vad du vill veta så ska jag svara på det så gott jag kan ;)

 

PUSS



Anonym

haha rövkatten.ja det är ju vår snart.

2011-02-28 / 21:54:01
Malin

Med Barro! Det va ju i fredags ;)

2011-03-01 / 02:19:09
BLOGG: http://malinlindblom.blogg.se/
Veronica

Det är ingen fara :)

Ja, jag hör av mig när jag vet mer exakt. Jag vet inte vilken dag vi kommer än, det beror lite på när vi får vårat hus :P Men jag hör av mig :)

Puss

2011-03-01 / 09:21:15
BLOGG: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Anna

Haha så söt

2011-03-02 / 17:23:03
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback