Caroline Danielsson

Våran Dag

Idag har ja haft en toppen dag ! Började med att söta lilla Zippo kom hit, dock hade jag inte med mig kameran ut men han var här hela förmiddagen! Malin kom och höll mig sällskap på baksidan medans Henke låg inne å nana! Efter det drog vi tre fram till stan. Efter ett tag kom Pontus och Linus fram med! Efter det kikade vi lite på stan.. Sen drog vi till Råda Sand förr att busa med Malin och Linus hund Nikkita :) Nu är jag och baby hemma och ska titta på film och mysa ner oss i sofan med Ben&Jerrys !


Pontus


Linus


Malin aka MB


My man ;)


Jag

    


moi


Limpan och Henke


våran as goda mat!


Lexii ville också vara med :)


vi 2  ♥


Malle och Limpan

Tack för en verkligen skit trevlig dag!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback