Caroline Danielsson

Storstädning

Jag tycker jämt att jag skriver att jag ska städa, men jag gör det aldrig! Igår kväll bestämde jag och Henke att det skulle allt få bli en riktigt storstädardag idag! Hur tror ni det gick? HAHA! Jag började städa, vika tvätt och damma osv. Henke låg i sängen åh lät ungefär så här: ååhhh hmrrrf suck pust stön. Jag frågade snällt vad det var han tyckte va så jobbigt? Jag menar eftersom han inte än hade lyft ett finger för att hjälpa till! Haha tror inte jag fick nått direkt vettigt svar! :) Så då gav jag upp hoppet och bad han dra till gymmet i stället så jag kan få städa själv :)

Så nu är han på gymmet och jag stannar hemma för att clean this house!

Kram






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback