Caroline Danielsson

Not a good person !

Varför är man så feg?! Nu sitter jag här och är förbannad på mig själv i stället för att ha gjort en god gärning!

När jag och Nadia precis hade kommit ut från systemet förut såg vi en man, han hade en sån där vagn ni vet för han hade köpt så mycket öl! Ensam var han med! Precis när vi gick förbi så välter det! Ölburkar överallt på hela gatan! Jag ville så gärna gå fram och hjälpa han! Men jag vågade inte. Det var för pinsamt! Min jävla idiot! Stackaren fick stå där ensam och plocka upp allt själv medans alla bara gick förbi och glodde! Så nu sitter man som sagt här med dåligt samvete.

Från och med nu tänker jag alltid var en god medmäniska och hjälpa till när jag kan eller ser nått! Så kan man sitta hemma med ett gott samvete efter att ha gjort dagens goda gärning! Fy skäms !




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback