Caroline Danielsson

Älvaslaget

Ja för er som inte vet har vi varje år i Lidköping en brännbollsturnering som kallas älvaslaget.. Det brukar alltid vara strålande solsken fullt av mäniskor som är där både för att spela och för att hejja! Vårat lag Seriously spelade sin första match klockan 10:00 i SPÖREGN! Det var endast dom lag som spelade som var där och man frös och var genom blöt! Haha kanske därför vi förlorade första matchen så stort! Men efter det var det uppehåll och sedan sprack det till och med upp lite så solen tittade fram. Dom två andra matcherna vann vi ju så klart då :)








Jag och Tess drog där ifrån lite tidigare än dom andra.
Jag behövde verkligen en powernap för att orka fortsätta kvällen :)
Men när jag vilat och fixat i ordning mig drog jag hem till Malin där
festen fortsatte, jag hade det skit kul där med en massa roliga mäniskor!

Sen drog jag och Malin till Stadt, åh herregud säger jag!
Vad folk det var ute igår.. Men sjukt kul.. Pratade med folk lite,
men dansade mest hela kvällen. Vi älskar att dansa!


Ja sammanfattningen är väll att jag hade en super lördag.
Tack alla ni som var med och gjorde den så bra :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback