Caroline Danielsson

Attans?!

Anledningen till att jag kommer in i denna diskution just nu är att jag just fixat i ordning mig och är klar att åka till jobbet. Tyckte att maken blev hyffsad och allt känndes prima. Tills jag tar ett jävla kort på mig!
 
Alltså, kanske ingen förstår mig nu! Men jag känner mig det sista, kanske 3-4 månaderna, så jävla ful!! Inte ett enda kort jag sett eller tagit å mig själv har vart fint. Det ger mig ångest.. Är det så här jag kommer se ut nu, eller är jag bara trött efter bandysäsongen.. Jag skiter till och med i att jag inte gillar bilderna jag lägger upp här inte är bra. För jag orkar inte ta 35000 bider varje gång så är ändå alla fula!!!! Jävla skit i alla fall! Hejdå! 
 
 
 
 


Pernilla

Du är ju jättefin ju:-). Hade ja sett ut så hade ja varit jätteglad:-). Du skulle passa som fotomodell! Kram

2013-03-28 / 10:25:57
Malin

Hej, jag förstår inte alls ... du ÄR ju vacker som alltid. Håller med pernilla: Top Model nästa istället för att trycka ner dig själv! Du kanske lider lite av "BDD"? För du ser uppenbarligen inte det vi ser. Kram kram :) :) :)

2013-03-29 / 09:53:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback