Caroline Danielsson

Parfume!

God middag på er där ute!

Sitter hemma och blädrar i nya kicks-tidningen.
Man fick med ett parfymsample och det luktade så jävla underbart.
Måste in till stan och se om dom har fått in den :)

Ska till jobbet senare med för att duka inför bandyn i morgon! Heja villa nu för helvete, haha! Vi var ju och tittade på villa-kungälv igår. Det gick ju sådär bra för villa då faktiskt! Jävla skitmatch! Tittade även på BB-söndagsfinal.. Både jag och jonas ville att hon Jessica skulle åka hem. Jobbigare person får man fan leta efter! Men nu blev det ju den andra. En som jag inte ens minns namnet på!

Nope nu ska jag nog ta tag i pluggandet
lite innan det är dags för resten av dagen :)
PUSS


jag-vill-ha-sommar-nu!


Anonym

Är det som jag verkar tro, att du har hittat kärleken igen.

2012-02-28 / 13:55:58
Lisa

Jag vill ha vår nu.. är trött på kylan.



Ja vill att Hanna W eller pratjessica åker ut nästa söndag ur BB huset..



Det var Juliana som åkte ut förra söndagen och Petronella lämnade huset för hon saknade sin pojkvän.

va rädd om dig Carro



kram lisa

2012-02-29 / 19:01:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback