Caroline Danielsson

Rappakalja!

God kväll på er!

Har precis vart ute och gått den dagliga kvällspromenaden!
Sjukt skönt att gå på kvällen när det fortfarande är 20 grader ute :)

Gick ju med Emilie och Johan till Hjulafton förut, henke kom och mötte upp oss efter en stund med.. Det var trevligt men jag är ju egentligen inte så mycket för bilar så jag tycker mest att det är roligt att det är så mycket folk i lilla Lidköping ;)

Efter vi kikat ett tag åkte vi och käkade pizza! Sen hem till oss och drack kaffe och spelade ett nytt spel, Rappakalja :) Haha fan vad vi skrattade, riktigt kul! Nu blir det till att slappa framför tv:n. Imorgon är det jobb som gäller! PUSS

 

 


Amanda: Tack vad snäll du är :) Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte vart på gymmet på säkert 2 månader minst! Men jag tränar hemma typ 2ggr i veckan. Sen går vi ut och går så många kvällar i veckan vi hinner/orkar :) Tack igen för alla dina värmande ord, det gjorde min kväll! Ha det bäst! KRAM

 

 



Mamma till 3

Snyggt köks golvet blev och ni lika söta som alltid!!



Kram o trevlig helg!!

2011-07-01 / 08:55:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback