Caroline Danielsson

Who would have known how bittersweet this would taste

Vad kul att se at ni lever när jag med gör det :) Sitter och tittar med ena ögat på Life Of Ryan på MTV.. Jag är nog lite hemligt småförälskad i han, haha! Ne men allvarligt tycker jag att den serien är bra söndags-underhållning..

Igår blev det typ ingen fest. Det var nära men vi struntade i det till slut.. Det känns jävligt bra idag faktiskt. Men imorgon ska vi nog dra till Måndax i alla fall.. Då blir det party.. Henke kommer ju hem ikväll med, känns som att det var evighetersen vi träffade varandra.. Ikväll får nog bli en myskväll.. Snart åker vi ju båda bort igen så.. Tråkigt att vi ses så himla lite. Men snart är sommaren redan slut och då blir det väll back to normal igen.. Ne nu ska jag göra ett röjande här hemma, fy fan så de ser ut ;) PUSS

jävligt seriöst ;)



Pernilla

Hur gammal är din katt nu? Mina katter är 3 och fyra år.... Hade gärna skickat kort på dom men kan inte har ju inte ditt nr tyvärr..... Skulle vara kul att få ett kort på din katt..... Kram<3

2011-07-24 / 20:20:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback