Caroline Danielsson

toa-rulle

Hej på er :)

Igår natt sov Sofia här. Det slutade med att vi låg på en madrass på golvet i storarummet och pratade tills vi stensomna.. Henke måste tycka att han har en jätte trevlig tjej när han kommer hem och ser att jag sover på golvet :) Hahaha.. Idag har vi bara tagit det lugnt.. Malin och Nadia kom hit för lite skvaller. Sen hjälpte jag Nadia med hennes hår. Redhead vill hon ju bli..

Sen lagade jag och Sofia tacos, så jävla gott.. Och nu ligger jag bara här med kaffe och är allmänt slö och fundersam!? I fredags var vi ju ute med föresten.. Jag Malin och Sofia. Haha ja vad kan man skriva om det.. Jag och Malin åkte bil med en som vart med i Sveriges värsta bilförare (eller vad programmet hette) Haha kan ju säga att man förstår att han platsade i det programet ;) Lite bilder, men öh aa ni får bara se de bilder som togs innan utgång helst inte de efter, haha!







Anonym

Åkte ni bil med gurkish?

2011-07-18 / 00:07:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback