Caroline Danielsson

Ordning och reda!

Nu blir det ordning och reda i bloggen, jag lovar! Från och med nu..  Igår kom vi hem från första diggiloo-rundan! Jag har haft så kul denna veckan. Men det är även jävligt slitigt.. Jag och Sofia har nog skrattat nonstop åt alla konstiga saker vi sett hört och gjort :) Haha, jag älskar att jag och Sofia har samma värdelösa humor.. Undra hur sommaren hade slutat om vi inte gått ihop? Haha!

Vi hann inte mer än komma hem och duscha innan vi möttes upp igen och öppnade en flarra RAZZ (haha) och en vinbox.. Sen bestämde vi helt oplanerat att dra till Måndagx! Jag hade de svin kul.. Dock har jag rätt ont i fötterna idag kan jag säga.. Vem fan dansar barfota på ett dansgolv fullt med glas?! Haha.

Ska lägga upp bilder och så från igår och lite från diggiloo, men det gör jag senare.. Har allt på min andra data så ska föra över det.. :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback