Caroline Danielsson

Lyser med min frånvaro !

Hej på er :)

Jag vet att jag inte bloggat på tusen år. Men anledningen är enkel och tråkig, haha! Jag har jobbat, och efter det har jag vart så trött så jag somnat så fort jag kommit hem typ.. Tänkte att jag skulle hunnit blogga igår, men det hann jag inte heller.. Blev super stressad som vanligt.. Var nämligen på jobbet och hade KickOff nu innan Diggiloo drar igång..  Vi åker ju redan imorgon :) Ska bli så roligt!

Hörs senare! PUSS


Karin

Vad ska du göra på Diggiloo-turnén?

Kram ♥

2011-07-04 / 16:51:51
Maria

Kul med diggilo!

Såg mannen din och gänget i Kulla igår kväll. De är ju så toppenbra!

Synd om dem bara att det var så lite folk där...( i fjor var där ganska fullt) dålig helg inte så många som har semester än!

Ha det så kul på jobbet!

Kram

2011-07-04 / 18:58:15
BLOGG: http://mariagladsax.blogg.se/
Ammanda

Hej hej =) men duuuu, känn ingen press! Det är otroligt kul att läsa om vad som händer i din vardag, men stressa inte fram någonting, man är bara glad för ATT du bloggar och inte HUR OFTA =) Stress drabbar oss alla, det är lätt hänt =)

Känn ingen press att blogga hela tiden, jobba, gör det du skall göra, det skall alltid komma i första hand! =)

Kram på dig, ta jättemycket hand om dig och ha en underbar kväll!

2011-07-05 / 17:55:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback