Caroline Danielsson

Kaffe kaffe kaaaafe ;)

Hej mina fina :) Jag hade verkligen noll tid över att blogga igår, jobbade nonstop kan man säga.. Diggiloo var vid ett slott igår.. Det var ett jätte mysigt ställe precis in till vattnet, MEN. Ja det kommer ett men, ett stort jävla men.. Det spöregnade hela jävla dagen/kvällen/natten! Allt var genomblött, alla saker och hela jag! Det var mindre kul kan jag lova.. Men sån tur jag har så jobbar jag ju med asbra folk som är skitroliga så man tog sig igenom ett dyblött dygn utan problem :)

Just nu sitter jag i husbilen i Båstad.. Sitter helt lonely för dom andra är nere å grejar och nån var tvungen att vakta, haha! Klart man väljer biffen Carro då!! Åh söta söta underbara Sofia var nyss här med frukost till mig.. Macka och Kaffe, fy faan vad gött :) Vi hörs igen när det finns en minut över.. Puss och Kram





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback