Caroline Danielsson

I might drink a little more than i should tonight!

När denna sommaren är slut kommer jag vara tvungen att lägga in mig på avgiftning, haha! Jag får nog ta med mig Sofia också.. Men just nu känner jag att man lever bara en gång :) Snart kommer vi ju jobba varje helg med så vi passar på kan man säga.. Igår skulle vi igentligen ha legat hemma och degat i soffan med 3 liter godis som vi köpt. Det slutade självklart med att vi kvart över tolv åkte till Tisdax på Stadt..

Och helvete vad bra att vi gjorde det.. Det var lätt bästa kvällen ute på länge. Jag hade så jäääävla kul. Massa roliga folk och dans och drinkar till tusen ;) Efterfest? Öh  nej efterfest är för mesar ;)

 



Carro

Hej! Jag tycker du alltid ser så brun och fin ut, undrar om du använder brun utan sol? Jag funderar på o börja med det men vet ej om det ger bra resultat. Du kanske solar solarium annars eller blir lätt brun ute...tacksam för svar:)

2011-07-21 / 22:34:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback