Caroline Danielsson

Dear enemies, I have so much more for you to be mad about, just be patient.

God morgon!

Jag fick en kommentar som jag tog åt mig av igår, så nu har jag tänkt att skärpa till mig och börja svara er och så som jag tydligen inte vart så bra på när ni väll skriver till mig :) Så nu kan vi vara vänner igen va?

Annars då? Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Sovit som en stock. Pigg och utvilad, redo för ytterligare en rolig dag :) Vad gör ni? Sommarlov? Semster? Jobb?

/Carro


Karin

Jag njuter av sommarlovet och pluggar till mitt AM-körkort.

Kram ♥

2011-07-23 / 12:08:31
Pernilla

Hej har varit på liseberg i tisdags de var kul... Nu är man hemma igen hos mina underbara katter.. Vad ska du göra i sommar? Kram

2011-07-23 / 15:02:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback