Caroline Danielsson

Yesterday was fun

Hej på er mina söta :)

Igår var ju nadia här som sagt! Vi satt och kikade på eurovision! Tänkte att jag skulle skriva lite om varje låt, vad jag tyckte och så men det känns inte så kul nu kom jag på när allt redan är avgjort! Jag hejjade i alla fall på Danmark, Frankrike och Tyskland! :) Bra smak jag måste ha eftersom tyskarna tog hem det! Tyckte ändå att det var ganska bra överlag och det fanns många vackra ballader med! 


Frankrike



Danmark



Tyskland




Sent, för sent bestämde vi oss för att dra ut och parta i alla fall, Strand gick vi till. Men det kändes inte som att det var placet för oss igår, så efter att ha vart på strand kanske 30min drog vi till Stadt! Där hade jag skit kul! Pratade med folk och dansade! Efter det gick vi hem till mig igen och åt glass :) Vakna av att henkepenke kom hem!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback