Caroline Danielsson

mig bara mig

Jag vet att dessa listor suger, men nu när jag ändå fått så många nya söta läsare är det ju bara rättvist att ni också får lite oviktig info om mig :) Enjoy !


Mitt namn 
Caroline Danielsson 


Ålder
21
Vart bor du 
Lishööööping   Lidköping
Syskon 
5
Husdjur
Våran kissemiss Lexii 


Färg på ditt hus 
Grönt
När är du född  
1988

Kramat någon idag
Ja
Vem kramade du senast
Hank 
Pussat någon idag
Ja
Vad har du ätit
Fiskpinnar
Dagens klädsel
Jeans t-shirt


Dagens roligaste
Johanna
Vem pratade du med i telefon senast
Henrik
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det
Haha, vägrar svara på den frågan


Låt 
Jag är allätare när det kommer till musik
Mat
Allt med sås, jag älskar SÅS


Stad
Stockholm, Malmö
Land -
Där det finns värme



Personen du kysste
henke


Gången du var full
Igår
Personen som såg dig gråta
Minns inte
Svart eller vitt
svart
Hund eller katt
båda
Tv-spel eller datorspel
dataspel

Singel eller upptagen
upptagen
Ragga eller bli uppraggad
ragga
Big brother eller paradise hotel
PH
Svart hår eller blont
Båda
Blåa ögon eller bruna
Bruna
Choklad eller lakrits
choklad
Göteborg eller stockholm
stockholm


Vill du kyssa nu
dum fråga


Ska du träffa imorgon
ingen speciell vad jag vet
Sjöng du senast för
Niklas
Vill du kasta en sten i huvudet på
finns en del som förtjänart ;)
Vill du sova brevid inatt
Lexii :)


Gör dig glad
Familj & Vänner


Gör dig ledsen
Massa, tex lögner
Vad vill du helst göra nu
jag önskar jag kunde somna
Önskar du att du slapp göra
tvätta bort sminket
Vill du ha nu
pengar
Önskar du dig i födelsedagspresent
digitalkamera
Längtar du till
sommaren




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback