Caroline Danielsson

Mina hårprodukter


Shampoo och Balsam
Dessa är gjorda för skadat hår.Det ger håret styrka och glans.
Och det är färgskyddande. Balsamet är väldigt
fuktrikt och skyddar även håret mot framtida skador.
Håret blir lätt att reda ut! Kan inte leva utan !!



Inpackning
Denna ger en fuktbehandling för alla torra,
 frissiga och skadade hårtyper.
Den återställer fukten i extremt torrt och skadat hår.
Håret blir glansigt och mjukt. Grymt bra !



Inpackning
Ger ett blont hår en mjuk och medgörlig känsla
Starkt försvar mot gula toner och
återuppbygger ett skadat hår,
Jag varvar denna med K-pak i och med att jag
försöker bli ljusare! Den luktar sjukt gott.



Uppbyggnad
Vet inte riktigt vilken kategori denna hamnar under,
men den återuppbygger och bevarar fuktighetsbalansen
Jag tar i den både i handukstorkat hår då för uppbyggnad.
Och i torrt för att fixa till småhår m.m. Har även lite
värmeskyddande i sig.



Värmeskydd
Mitt vanliga värmeskydd, tar i det varje gång
jag duschat och ska föna och platta.
Fungerar skit bra och är inte alls dyr!



Serum
Ger näring och fukt till håret.
Motverkar kluvna toppar och frissighet.
Tillför livfullhet, glans och definition.
Detta tar jag i torrt hår.



Silkes spray
Detta använder jag sist för att håret
ska få en superfin glans.



Dust it
Detta lägger man i om man vill ha extra volym.
Man pudrar ytterst lite i hårbotten, och gör sedan
cirkelrörelser i botten. Volymen håller hela dagen!




Har kopierat vissa delar av informationen av produktena,
bara för att ni ska få så bra info som möjligt.
Allt för er, visst är jag snäll ;)




Michaelolivia

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 / 08:49:52
BLOGG: http://michaelolivia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback